Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundesenter


Levering

Når blir varene mine sendt?

 

Såfremt varene du har bestilt er på lager, sender vi normalt ut ordren første virkedag etter bestilling. Bestiller du før kl.10.00 får vi som regel sendt ut varene samme dag. Du velger selv mellom de tilgjengelige fraktmåtene: Normalt kan du velge mellom Posten sine fraktmetoder. 
 

Hvordan kan jeg spore pakken?

Du finner pakkesporing under “Ordrehistorikk”-fanen i Kundesenteret som du finner i toppmenyen på siden.
Så snart vi har pakket ordren din, sender vi ut en leveringsbekreftelse med sporingsnummer til deg på e-postadressen du har oppgitt (det kan ta noen timer før sporingsnummeret blir aktiv, da Posten og Postnord henter pakkene hos oss først på ettermiddagen). Du kan da spore pakken via Pakkesporliste under Ordrehistorikk på vår nettside, eller direkte hos www..bring.no

 


Hva betaler jeg i frakt?

 

GRATIS FRAKT på alle ordre!

 

Du kan velge mellom følgende fraktmetoder:
 
Bring På Døren mellom 17.00-21.00
Bring levert til ditt nærmeste postkontor.
Bedriftspakke BLÅ for levering mellom 08.00-16.00